مطالب جالب از کامپیوتر
 
سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : alonboy

 یک نکته جالب

 یک پوشه جدید ایجاد کنید (راست کلیک کنید و از New بر روی Folder کلیک کنید).
سپس برای نام آن عبارت con را تایپ کنید.
نکته جالب این موضوع اینجاست!
شما هرگز فولدری با نام con ایجاد کرده نمی توانید!

ترفند کپی متن های خطای ویندوز

 

یکی از معمولیترین شرایطی که برای اکثر کاربران ویندوز به وجود می آید مواجه شدن با پیامهای خطایی است که از طرف سیستم عامل و در جهت آگاه ساختن آنها تولید می شود.

اگر پیام خطا برای شما مفهوم باشد و سبب این گردد که مشکل را یافته و درصدد رفع آن برآیید که هیچ ! . اما مواردی پیش می آید که برای یافتن راه حل می بایست به سراغ اینترنت و سایتهای جستجو رفت و چاره را از آنجا جست. اینجاست که ترفند ساده زیر راهگشا خواهد بود

مشکل اینجاست که باید با نگاه مداوم به پیام یا با به خاطر سپردن و تایپ کلمه به کلمه در فیلد فرم جستجو این کار انجام شود که کاریست وقت گیر و همراه با غلطهای تایپی.

فقط کافیست با دیدن کادر error و اطمینان از فعال بودن این کادر دکمه های ترکیبی Ctrl+C را فشار دهید. پیام error به حافظه Clipboard منتقل شده و شما می توانید آنرا در ادیتورهای متنی مانند Notepad یا …. Paste کنید.

اکنون قسمت مورد نظر از متن خود را کپی کرده و آن را Google کنید. تا با کمک اینترنت مشکل شما در ۱۰ ثانیه حل شود.

رمز گذاری بر روی فایل های ورد

 

با استفاده از ترفندی که به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بر روی اسناد محرمانه خود در نرم افزار Microsoft Word رمز عبور بگذارید. بدین صورت که هر شخصی برای مشاهده آنها حتما باید ابتدا پسورد را تایپ کند ، در غیر صورت امکان مشاهده فایل را ندارد! کافی است پس از باز کردن نرم افزار:منوی Tools را برگزینید و سپس به Options بروید.در Option به پنل Security رفته و در آنجا password خود را تایپ نمایید

 عکس گرفتن از محیط ویندوز

در هر محیطی که باشید می توانید با فشار دکمه Print Screen از کل صفحه عکس بگیرید. عکس گرفته شده در Clip Board ویندوز کاپی می شود.حالا برنامه Paint و یا Adobe Photoshop  را باز کنید. سپس دکمه های Ctrl+V را فشار دهید تا عکس گرفته شده Paste شود. حال برای ذخیره عکس از منوی File گزینه Save  را انتخاب کنید. و اگر دکمه alt+print screen را بفشاریم فقط آنجا را عکس می گیرد که شما کار می کنید  یعنی دکمه Alt+Print Screen  فقط از پنجره فعال عکس می گیرد

از دو طریق می توانیم فولدری را پنهان نماییم

 

۱  برای اینکه  فولدری را پنهان کنید که فقط خودتان از آن خبر داشته باشید باید به روش زیر عمل کنید . اول فولدر مورد نظر خود را به حالت Rename در بیاورید  سپس دکمه ی Alt را پایین نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید و اینتر بزنید. خوب حالا فولدر شما بی نام شد. برای اینکه آیکنش را هم غیب کنید ، روی پوشه راست کلیک کنید و Properties را کلیک کنید . سپس از پنجره ی باز شده روی تب Customize کلیک کنید و بعد روی دکمه ی Change icon کلیک کنید. در میان آیکن ها یک فضای خالی هست در صورتی که این فضای خالی خودش یک آیکن است .آنرا انتخاب می کنید و پنجره ها را OK می زنید. حال فولدر شما غیب شده  و دیگر کسی نمی تواند فولدر شما را باز کند.  

۲ برای اینکه  فولدری را پنهان کنید که فقط خودتان از آن خبر داشته باشید باید به روش زیر عمل کنید. بالای فولدر و یا فایل خود راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید و بعد Hidden را تیک بزنید حالا شکل فولدر شما کمی خجل شد. برای این که کاملا پنهان شود به Control Panel رفته و بالای Folder Options دو بار کلیک کرده و گزینه View را انتخاب کرده و گزینه Do not Show Hidden Files and Folders را تیک بزنید و ok کنید.( پایان )

 

 منبع www.mhdali.blogfa.com

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد دادفر
ساعت12:30---28 دی 1390
با عرض سلام و ادب
وب خوبي دارين
اگر براي سايتتون نياز به هاست دانلود داشتين مطالب خود رو ميتقيم براي دانلود بزارين و از سايت هاي ديگه استفاده نکنين با ايميل و آيدي زير تماس بگيريد toot.2010@yahoo.com ايدي toot.2010
فروش هر گيگ فضا 250-200 تومان ماهانه
هر گيگ پهناي باند 100 تومان ماهانه
بخش مجزا براي مستقيم کردن لينک هاي دانلود سايت هاي اشتراکي و فيلتر شده
منتظر شما هستم
با تشکر مهرداد دادفر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 355
بازدید هفته : 2424
بازدید ماه : 2418
بازدید کل : 538824
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ